سوالات پرتکرار

نام کاربری شما عبارتست از «كدعضويت_Mem».

شما میتوانید با استفاده از این نام کاربری و ایمیل ثبت شده در سیستم ایران کد رمز خود را بازآوری نمایید. 

جهت بازآوری رمز  اینجا کلیک نمایید.

لطفاً فرم مورد نظر را از اینــــجا  دانلود نموده و بعد از تکمیل و همچنین انجام واریز وجه مورد نظر، طبق راهنمای قرار گرفته در این صفحه با عنوان «مراحل صدور و دریافت کد GTIN (GS1)» برای ما ایمیل ارسال بفرمایید.

شما می توانید طبق راهنمای قرار داده شده در سايت نمايندگي و قسمت ثبت نام و عضويت ثبت نام را انجام دهید.

زمان مورد نظر با توجه به صف درخواست ها و تعداد اقلام لیست شما و همینطور نوع اقلام بین ۲ تا ۴ روز طول میکشد. ليست هاي با تعداد بالا به چند قسمت تقسیم شده و طی زمان كدگذاري خواهد شد.

در کل می‌توان گفت برای دستگاه ها ما نیاز به نوع و مدل و اطلاعات تجاری قید شده در فرم داریم و برای ابزار و ملزومات نوع و سایز و مدل و نوع بسته بندی و همین طور عناصر تجاری مورد نیاز است و برای مواد نیز به نوع و شکل و گرید و نوع بسته بندی و مقدار نیاز داریم. این موارد در فرمهای اطلاعات کالا در لینک پیش‌بینی شده است

 دقت بفرمایید اعمال اصلاحات منوط به تطابق با دستورالعمل کدگذاری مرکز است، لذا در قسمت نظر اصلاحی در زیر نام هر محصول نظر خود را درج نموده و بعد از مهر کردن برای ایمیل نمايندگي ارسال بفرمایید. نمايندگي در مورد اصلاحات مغاير با فرم اوليه درخواست و نيز اصلاحاتي كه در قالب دستورالعمل مركز قرار نمي گيرد معذور است.

بسته به ساعت ارسال تاییدیه شما آخر وقت همان روز و یا ظهر فردا کدها در منوی گزارش اطلاعات محصولات قابل رویت است.

 در صفحه کاربری و منوی گزارش اطلاعات محصولات و در بخش گزارش کدهای ملی محصولات. گزارش گیری فقط با مرورگر گوگل کروم قابل انجام است

 طبق راهنمای قرار گرفته در بخش آموزش ها جی اس وان خود را در صفحه کاربری و منوی درخواست کد جي اس وان ایجاد و با مرورگر گوگل کروم دریافت نمایید.

 طبق راهنمای قید شده در بخش آموزش ها و با مرورگر گوگل کروم فاکتور خود را در تاریخ موردنظر جستجو و چاپ نمایید. در صورتی که نیاز به مهر نمایندگی می باشد می توانید بعد از چاپ فاکتور با مراجعه به دفتر نمایندگی، مهر و امضای فاکتور را روی برگه دریافت نمایید

در این حالت می توانید با مرورگر فایرفاکس پرداخت خود را مجددا انجام دهید و یا با مراجعه به بانک ملت واریز نقدی را انجام دهید.

در منوی رهگیری درخواست سایت ایران كد با شناسه رهگیری وضعیت درخواست خود را ببینید. اگر پیش فاکتور مشاهده کردید نسبت به پرداخت آن اقدام کنید و اگر درخواست به مرحله بازبيني وارد شده بود با توجه به پیغام کارشناس اصلاحات را انجام داده و دوباره ارسال کنید.

 لطفاً در چنین شرایطی یک ایمیل با توضیح و ذکر نام شرکت و كد عضویت به نمایندگی ارسال نمایید.

 در چنین شرایطی اگر از تایید شدن کدهای خود مطمئن هستید و نیز اشتراک سالانه خود را به موقع پرداخت نموده اید به پشتیبانی سایت موردنظر مراجعه نمایید.

 در پنل کاربری و منوی اطلاعات عضویت درخواست ویرایش ایجاد نموده و ارسال کنید دقت بفرمایید اگر تغییرات شما مبتنی بر مستنداتی مانند روزنامه رسمی باشد مدارک مورد نظر را هم در سایت ویرایش و بارگذاری کنید.