خدمات مشاوره و راهبری

پیاده سازی سیستم های مبتنی بر دیتا با سایر سیستم های نرم افزاری تفاوت هایی دارد. یکی از اساسی ترین وجوه افتراق این سیستم ها نحوه اجرا و چگونگی جاری سازی سیستم در سازمان مشتری می باشد. زمان جاری سازی در سیستم های مبتنی بر مستر دیتا به مراتب بالاتر بوده و در اغلب مواقع فاصله موجود بین پیاده سازی و جاری سازی سبب شکست پروژه های از این دست می گردد.

• مشاوره و راهبری در استقرار نظام آراستگی (5S)

در این راستا پس از بررسی و بازدید از وضعیت انبارها برنامه ریزی برای نظام آراستگی و مدیریت دیداری در آنها به اجرا درخواهد آمد. مشکلات مربوط به چیدمان، موارد ایمنی، نورپردازی، قفسه بندی همگی در این فاز شناسایی و برطرف خواهند شد.
ضمن تهیه طرح اقدام که شامل لیستی از اقدامات مورد نیاز برای اجرای هریک از مراحل نظام آراستگی در انبار انتخاب شده است، برای پیاده سازی و اجرای این اقدامات نیز برنامه ریزی صورت خواهد گرفت. اجرا و پیاده سازی اقدامات بهبود دهنده با هدایت تیم مشاور و با همکاری پرسنل فنی و خدماتی شرکت انجام خواهد شد.
نظام آراستگی و مدیریت دیداری پیاده سازی شده و مستندات مربوطه حاوی نظامنامه، روشهای اجرایی، دستورالعملها و فرمهای مربوطه جهت ماندگاری اقدامات، طراحی و ارائه خواهد شد.

• مشاوره و راهبری استقرار نظام کدینگ سازمانی

شرکت پردازشگران نواندیش با ارائه بسته حمایتی مشاوره و راهبری سازمان را در رسیدن به رسیدن به نظام یکپارچه کدینگ رهنمون می نماید.. در واقع در این بسته با ارائه خدمات حمایتی از جمله گزینش تیم اجرایی از بین کارشناسان کارفرما، آموزش تیم، تعریف پروژه، مشاوره اطلاعات پایه و نظارت بر کیفیت کدهای صادر شده در سازمان کارفرما، به پا گرفتن واحد کدینگ در سازمان کمک شایانی می نماید.

 

خدمات مشاوره اطلاعات پایه شامل موارد ذیل می باشد: