هزینه های ایران کد

– توجه! کلیه هزینه ها به حساب مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات واریز خواهد شد و نمایندگان هیچ حق الزحمه ای دریافت نمی کنند.

هزینه ثبت نام

یکبار در زمان ثبت نام

 برای دریافت ایران کد یا بارکد فروشگاهی ابتدا باید در نظام ملی طبقه بندی کالا و شناسه عضو شوید، نتیجه این ثبت نام یه کد عضویت ۵ رقمی می باشد که در بارکد همه محصولات شما تکرار خواهد شد.

400,000 تومان

مادام العمر

هزینه هر بارکد GTIN

یکبار برای همیشه

 پس از پردخت همه هزینه های ثبت نام و دریافت اولین ایران کد، حالا می توانید اولین بارکد GTIN محصول خودرا دریافت نمائید. این بارکد ۱۳ رقمی با عدد ۶۲۶ آغاز شده و در بین ۱۲۰ کشور عضو سازمان جهانی GS1 به صورت یکتا و خاص محصول شما صادر شده است.

170,000 تومان

مادام العمر

هزینه اشتراک سالانه

از سال دوم و زیر 100 قلم محصول

فعال نگه داشتن عضویت ایران کد هر سال ۲۰۰ هزار تومان هزینه در بر دارد، با پرداخت این مبلغ، کلیه محصولات شما که در سیستم معرفی شده اند فعال مانده و در سایر سامانه های متصل به ایران کد قابل نمایش و استفاده می باشند. این تعرفه صرفا برای آن دسته از متتقاضیان است که تعداد محصولاتشان هنوز به ۱۰۰ قلم نرسیده باشد.

200,000 تومان

مادام العمر

هزینه اشتراک سالانه

از سال دوم و بیش از 100 قلم محصول

فعال نگه داشتن عضویت ایران کد برای آن دسته از اعضا که تنوع محصولاتشان بیش از ۱۰۰ قلم محصول است هر سال ۴۰۰ هزار تومان هزینه در بر دارد، با پرداخت این مبلغ، کلیه محصولات شما که در سیستم معرفی شده اند فعال مانده و در سایر سامانه های متصل به ایران کد قابل نمایش و استفاده می باشند. در زمان افزایش تعداد تنوع اقلام و عبور از تنوع ۱۰۰ قلم مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به عنوان اختلاف هزینه در عضویت به سیستم پرداخت می شود.

400,000 تومان

مادام العمر